so not my day or week

Publicerad 2010-02-18 19:16:55 i ,

Hallå,

Haha sov tolv timmar inatt, så skönt! Fast nu är jag helt seg istället, har varit det hela dagen. Som tur var väckte inte Mulle mig imorse, utan mamma.
Idag har jag absolut inte gjort någonting alls, underbart! Det känns som att dagen bara runnit iväg, känns som jag vakna för två timmar sen. Men nu är klockan redan sju.. Oj, oj för mycket sims gör att man glömmer bort tiden. Och sen har jag börjat läst om Eclipse igen... Hm vad blir det nu? Min sjunde gång jag läser den tror jag. Ursh, nej du, Julia du är patetisk.
Nu sitter jag och väntar på att vampire diaries ska börja. Fast serien är så lik twilight att det är löjligt. Men, men det är ju snygga killar med och det är ju det som räknas.
Imorgon ska jag ner på stan och fika med pappa, no school on fridays you know :)


Bad Julia bad!

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2010-02-19 10:27:05

Och jag som inte ens läst klart dom jag har fått lånat av dig! ;O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela