quand j'ai froid, puis-je vérifier twilight

Publicerad 2010-02-17 18:14:01 i ,

Hallå,

Ursh har gått och blivit sjuk. Inte så jättekul när man skulle ha nationella prov idag, jag kommer att vara hemma imorn med så missar ytterligare ett prov. This is so not my week!
Aja, jag som trodde att jag skulle få en härlig sovmorgon, men nej Mulle var bara tvungen att ligga vid mitt ansikte så att jag knappt kunde andas. Knäppkatt. Så jag släpa med mig mina (två) täcken och la mig på soffan. Eftersom att det aldrig kommer något bra på tv på dan och jag har sett alla sex and the city avsnitten, hade jag inget annat val än att kolla på twilight. Men jag kollade dock inte så länge, utan jag somna till ljudet av Edwards röst. Mysigt. Haha va patetisk jag är...

Var bara tvungen :)




Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2010-02-18 12:44:22

hahah uuuh faan va najjs att somna till ljudet av hans röst säger jag bara! xD ;) HAHAHAHA <33

Postat av: Emma

Publicerad 2010-02-18 14:42:08

Puuh, ja är också minsann sjuk men jag är i skolan ändå:d

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela