Life is good

Publicerad 2010-02-14 12:49:26 i ,

hallå,

Haha vad ska man säga om gårdagen? Det går inte att beskriva med ord, man måste själv varit med för att förstå!
Mamma hade i alla fall sin fest, det blev åtta personer totalt, sen jag, johanna, linnéa och annie. Min mamma och hennes kompisar försökte att leka matchmaking genom att försöka para ihop mig med en av deras jobbar kompisar, han var 19 som tur var.. Men jag gömde mig mest bakom Johanna.
Vi sjöng en massa singstar, kolla på skräckis och åt massvis med godis! Senare började gamlingarna att pressa Delta Goodrem, lite depp musik men, men de dansade för fullt i alla fall!
När dom skulle ut sen fick min mamma för sig att hon skulle rida på en killes rygg ner för trappan. Sagt som gjort gjorde hon det den knäppisen jag trodde nästan att dom skulle ramla och slå ihjäl sig!
Aja det slutade med att en kille kissa i badkaret (hann tydligen inte in till toan, även fast den är närmre), mamma went crazy, nån förstörde sina strumpbyxor så letade för fullt efter ett nagellack. Och vi ringde Ewelina och väckte henne den stackaren.. hahha. Kul var det i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela