i'm cold like a pig

Publicerad 2010-02-16 18:20:14 i ,

hallå!

Ursh fy vad kallt det är! Jag håller ju på att frysa ihjäl! Ååh min mamma är så himla gullig, när jag kommer hem och är sur har hon köpt choklad till mig. She saved my day.
Hela kvällen kommer att gå till att plugga, tråkigt eller vad? Matten kommer att gå åt skogen, naturkunskapen fattar jag inte speciellt mycket av (plus jag måste göra om den), jag fick mitt första IG någonsin så nu måste jag skriva en ny historiauppsats också. Och sist men inte minst har vi novellanalys tills på torsdag! Jippi! God really loves me right now!
Ååh! jag blir galen! Varför ska det vara så himla kallt? :( Jag är så sjukt trött på all den här snön och kylan! Vill ha sommar nu..





Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-16 19:56:50

baja

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-16 20:38:30

mohahaha, bajsa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela