Falling asleep at dawn

Publicerad 2010-02-27 15:54:28 i ,

Hallå!

Nu är jag hemma hos pappa igen efter en underbar kväll med tjejerna :D Jag var kattvakt hos min faster, fegisen jag själv vågade ju inte sova där själv så jag bjöd över Ewelina och Johanna. Det var mysigt, jag lagade middag , tacos blev det. Vi hade köpt överdrivet mycket godis! Hela skålen var överfull! Gott var det, eftersom att ingen av oss är speciellt smarta hyrde i fem st skräckisar. Haha, men vi kollade bara på en, det räckte mycket väl. Ursh vi var vakna för sent tycker jag. Vi började att bli lite små trötta vid två tiden så vi bestämde oss att vi skulle fixa varandras hår, jag lockade och tuperade deras. Nobody touches my hair! Haha, vi var vakna till 5 halv 6, nytt rekord Julia! Vi hade i alla fall jättekul!
Tack för en trevlig kväll tjejor <33



Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2010-03-08 08:53:33

HAHAH sally fick värsta bitch blicken av mig! :D

bitchig såg jag ut iaf! ;) (A)

As kul kväll var det iaf girls! <3333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela