Chocolate and Coffee is my passion

Publicerad 2010-02-15 14:15:04 i ,

Hallå!

Aa idag hade vi hjärtolungräddning, hemskt va det kan jag lugnt säga. Varken jag eller Johanna kunde blåsa liv i den stackarn. Och sen skulle man prata i en papperstelefon, lite lagom dum man känner sig när man sitter jag pratar med sig själv. Usch dockan var ju grymt ful! Om det skulle ligga nån som såg ut som den på gatan skulle jag verkligen inte rädda den! Varför kan dom inte göra så att den ser ut som Rob istället? (a)
Monika och Emma hade ju super kul när dom hade hittat någon artikel om Rob. Get a life säger jag bara, nobody put's robert in a corner.
Egentligen skulle jag varit med Jennifer idag, men den pinglan var duktigt och ville plugga istället :D U go girl. Så nu har jag övertalat Johanna istället, vågar inte vara hemma själv (a)

Deras docka




Min docka


Kommentarer

Postat av: M

Publicerad 2010-02-15 20:34:17

Haha det var ju en rolig artikel! :D

Erkänn ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela