will you tell me once again...

Publicerad 2010-12-02 08:50:19 i ,


hej hej,

Har inte bloggat på länge, ska försöka att göra det nu hade jag tänkt. Ingen skola för mig idag inte, har ont i halsen och känner mig krasslig, så jag ska bara ligga under täcket och kolla på oth. Senare ska jag hem till pappa och hälsa på, det var länge sen jag var där. Ursh jag hatar verkligen vintern, kallt och så tråkigt. Snön är nog värst skulle jag tro. Blää! Haha töntig som jag är mailade jag pappa min önskelista till jul (a) sims står nog högst upp på listan! På måndag är vi lediga så jag och Ewelina tänkte passa på åh åka in till täby för att köpa lite julklappar och jag måste kolla på någon klänning till julafton. Hm, jag tycker inte att julen är så märkvärdig egentligen? Det var mycket roligare förr när man var mindre och trodde på tomten.. Nu sitter man bara och sover sig igenom kalle anka för att få öppna presentera, och ingen julmat blir det heller eftersom man är vegetarian. Just nu vill jag bara ha sommar!

pussiluss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela