Now I got it bad...

Publicerad 2010-12-25 12:17:23 i ,


Okej, jag tänke summera lite kort hur min julafton var igår! Den började hemma hos mami där vi åt frukost och fixade oss innan jag och syster drog vidare hem till pappa där det blev ytterligare en frukost. Efter så öppnade jag mina julklappar, syrran hade bara önskat sig pengar den tråkmånsen. Julaftonen skulle firas ute på landet hos min farmor och farfar så vi åkte dit runt 11 och var där vid 12 tiden. Där uppe väntades klassisk julgrötslunch med tillbehör och sedan väntade vi på att kalle skulle börja. Vi var 21 stycken där uppe så det var fullt hus med andra ord. Men det var ändå trevligt att träffa alla kusiner och umgås lite med dom. Efter kalle blev det julmiddag och sedan var det julklappsöppning. Ja så såg min jul ut, tänkte skriva vad jag fick också (a)

- Pengar
- Presentkort
- Bodylotion + duschcreame från Victoria secret
- 2 marcarer
- The sims 3 kvällsnöjen (a)
- Doftljus
- Bodyspray
- Halsduk och vantar
- Choklad
- bodybutter
- Örhängen



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela