♥ Dag 9 – Min framtid.

Publicerad 2010-12-31 10:20:16 i ,


Hej, jag vet jag har inte bloggat på ett tag men är frisk nu! Nu ska jag alltså skriva om min framtid. Hm, okej. Till en början vill jag gå ut gymnasiet och sedan söka vidare till universitetet. Jag tänker inte läsa i sthlm, utan antingen utomlands eller någon annanstans i Sverige.

Jag skulle vilja jobba med litteratur, i alla fall där man får skriva och läsa mycket. Min dröm är väl typ att bli professor i svensk litteratur, töntigt jag vet.

Efter jag har pluggat klart vill jag flytta utomlands helst, kanske Frankrike eller till Australien. Jag vet dock inte om jag vill ha barn, jag adopterar nog hellre. Gifta mig? Hm nej tror inte det! Men som sagt, jag lär nog ändra mig ett x antal gånger innan jag hinner bli "vuxen", om jag nu blir vuxen. Alla har en förmåga att säga att jag är lite omogen, hahahha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela