♥ Dag 7 – Min dag.

Publicerad 2010-12-23 17:48:53 i ,


Såå ska jag berätta om min dag eller? Den började med att man vaknade av att mami ropade att det var frukostdags. Jag, Johanna, Linnea och Amanda släpade oss upp ur sängen och mumsade i oss fattiga riddare och efter det morotstårta.

Sedan var det julklappsöppning, jag och min syster firar jul hos mamma idag och hos pappa imorgon på "riktigt". Efter det begav sig syskonen sigurdsson hemåt och jag och Linnea drog oss ner på stan för att inhandla de sista julklapparna.

Efter det kom min moster på besök med julklappar och godis, åt ytterligare en bit morotstårta och åt för mycket choklad. Sen kollade vi på ett efterlängtat avsnitt med oth säsong 7.

Lite senare kom pappa och hämtade oss och vi åkte hem till han, gav han och hans flickvän sin julklapp, drack min 4:e koppkaffe idag och sen gick vi hem. Nu sitter jag här och väntar på att pizzan ska bli klar. Jag mår illa! Haha senare ska vi kolla på mer oth och äta mer morotstårta! En bättre dag får man leta efter!

Längtar tills imorgon så att jag får öppna mer presenter!! (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela