♥ Dag 6 – Min bästa vän.

Publicerad 2010-12-22 09:48:29 i ,


Okej nu ska jag alltså berätta om min bästa vän. Hon heter i alla fall Ewelina Hedvalls och är den bästaste personen i hela världen! Vi träffades för första gången när jag gick i ettan och hon gick i tvåan. Vi skulle gå ner till badhuset och då skulle man gå en 1:a och en 2:a tillsammans. Jag var den sista och Ewelina tvingades att gå med mig. Jag kommer faktiskt ihåg hennes min när hon fick hålla mig i handen ner dit. Men påvägen hem var vi bästisar. Tänk så konstigt det kan bli.

Tyvärr flyttade jag i 4:an och vi tappade kontakten i och med det. När man såg henne på stan så tyckte jag faktiskt att hon såg ut som en liten fjortis, haha skäms nästan (a) Men sen så möttes vi igen förra året när hon började i min klass på gymnasiet. Nej tänkte jag först! Men, men vi blev bästa vänner igen. Om inte hon hade börjat i min klass vet jag inte vad jag skulle ha gjort?

Ganska roligt hur man kan mötas igen och kan ta upp vänskapen fort. Vi säger att vi är stjärnsystrar, barnsligt jag vet men ingen fattar vad vi menar med det och tänker inte berätta heller (a) Nej men hon är den finaste som finns och fruktansvärt bra! Hon har funnits där för mig när det har varit tufft och jag där för henne. Vi kan prata om allt och har alltid roligt ihop! Haha vi behöver bara titta på varandra och fatta vad den andra tänker och vi lyckas alltid skämma ut oss på alla möjliga sätt. Du är bäst älskar dig!

Kommentarer

Postat av: ewelina

Publicerad 2010-12-22 11:58:09

åhh, du är så himla underbar! älskar dig din tokstolle!:D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela