♥ Dag 5 – Vad är kärlek.

Publicerad 2010-12-20 12:34:04 i ,


Okej vad är kärlek för mig? Jag kan vara ganska stel och tråkig när det gäller kärlek, det mesta känns liksom påhittat. Men okej jag kan väl försöka. För mig är kärlek typ som magi mellan två personer som älskar varandra villkorslöst. Jag tror faktiskt på kärlek i första ögonkastet, fast jag har dock inte upplevt något sådant eftersom jag sällan ser folk i ögonen när jag går förbi, så min drömmis kanske har passerat mig? Nej men kärlek behöver ju inte vara mellan just en kille och en tjej. Utan även i en familj, min familj. Jag älskar alla i min lilla familj, även fast jag är skit dålig på att visa det. Känslor är inte min grej helt enkelt och det där hela med att kunna lita på någon det fungerar inte för mig. Ursh jag mår illa av den där "puppylove" som det kallas, blää! Tillåt mig spy. Men men, vem vet hur jag tänker senare? Jag kanske borde börja se folk i ögonen så att min drömmis inte slinker förbi ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela