♥ Dag 3 – Mina föräldrar.

Publicerad 2010-12-18 10:26:00 i ,


Förlåt för dålig uppdatering men jag har pluggat gärnet! Okej, enligt den här listan ska jag berätta om mina föräldrar. Men jag tänker inte skriva ut deras namn, bara första bokstaven.
  Okej jag börjar med min mamma, hon heter A och är en av mina bästa vänner. Ovanligt jag vet men hon är väldigt speciell, på ett bra sätt. Min mamma är 39 år gammal och är den bästa som finns. Hon är finsk, men talar dock flytande svenska och finska. Jag, min syster och min mamma har ett speciellt band ihop och kan prata om allt. Mina föräldrar skillde sig för cirka ett år sedan så det gjorde att vi blev närmre varandra än förut. För det mesta bor jag hos mamma men ibland bor jag även hos min pappa. Han heter J och är 40 år gammal. Haha av honom har jag ärvt mitt hetsiga humör och korta stubin! Han är den bästaste av bästa och otroligt rolig. Han bor också i norrtälje. Jag står väldigt nära med pappa också, det kanske låter lite konstigt men jag kan prata om allt med honom med.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-12-27 20:31:43

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela