♥ Dag 2 – Min första kärlek.

Publicerad 2010-12-15 17:45:40 i ,


Hm, min första kärlek? Jag tänker inte skriva ut något namn tyvärr, jag skäms nog ändå. Men det var i alla fall mellan 8:an och 9:an som den lilla kärlekshisorian tog plats. Egentligen vet jag inte om jag var "kär,kär" det var nog lite mera ljummet kär. Jag var i alla fall otroligt naiv som trodde att han gillade mig med. Det slutade med att jag ställde ett ultimatum och han klarade inte av det. Så då sa jag stopp. Eller ja, försökte i alla fall. Vi hördes av lite och så men sen så slutade vi. Jag har han på msn, men jag tror att han har bytt. Shit jag kan fortfarande komma ihåg den där pirrande känslan. Om jag ska vara ärlig tror jag inte att jag kan bli kär? Jag låste in mitt hjärta bakom lås och bom och kastade bort nyckeln för ett tag sen och har inga planer på att leta upp nyckeln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela