♥ Dag 1 – Presentera mig själv

Publicerad 2010-12-14 13:27:27 i ,


Jag heter Julia Wiklund och är precis fyllda 17 år. Jag bor hemma hos min mamma i Norrtälje. Men även hos min pappa varannan vecka. Jag har en lillasyster som heter Linnéa, hon är snart 15. Jag har två katter som är mina ögonstenar: Maisan och Nelson. Just nu går jag andra året på RHS där jag läser sam-sam med extra hälsa typ. Jag är plågsamt blyg och hatar att prata med människor som jag inte känner.

Böcker. Jag älskar böcker! Haha min bokhylla är helt överfull upp till tusen. Hm, på fritiden brukar jag såklart läsa, men även umgås med mina närmaste vänner. Om jag orkar brukar jag faktiskt även pallra mig upp till gymmet. Men det som tar upp mest av min tid är min familj som jag älskar mest här i världen. Om jag ska beskriva mig själv med tre ord skulle det vara: blyg, hopplös-romantiker och smart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela