Why won't this just all go away?

Publicerad 2010-08-06 16:35:18 i ,

Hellu,

Uppdatering från igår då. Johanna och Amanda kom hem tills oss vid femtiden, vi åt mat och pratade. Sen bar det av ner till hemmakväll för att skaffa sig in förådet med filmer inför kvällen. Det blev: The unborn, the ring 1 och 2 och till sist the grudge 1 och 2. Ursh jag kommer att drömma mardrömmar för resten av livet. Den första filmen var riktigt läskig. I alla fall somnade vi nån gång efter kl 4 och vaknade sedan vid elva då Amanda skulle hem. Resten av dagen har varit en riktig slappdag, har knappt gjort någonting alls. Ikväll ska jag bara sova resten av kvällen, men jag tänker definitvit inte sova i mitt rum. No no, Linnéa vet att jag tänker sova i hennes rum föralltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela