Why does everything got to be..

Publicerad 2010-08-24 18:46:47 i ,

Hellu,

Jag vet jag vet, dålig på att uppdatera men har inte haft någon lust. Skolan är värdelös just nu, går runt och är i några dumma grupper för att få ettorna att känna sig välkomna. Lucky me, jag som är så himla trevlig. Nehej du, jag säger typ ingenting. Självklart skulle jag komma i en grupp där jag inte känner nån. Och det värsta är att jag är så sjukt himla blyg. Jag börjar nästan tro att det är en obotlig sjukdom, för direkt när jag ska säga nått låter det som att jag piper. Ja ni såg rätt, piper. Jag låter som en femåring. Så jag sitter helst tyst och är osocial än att skämma ut mig ännu mer än vad jag brukar. Imorgon är det förberedelse inför flottracet. Haha, jag tänker absolut inte sitta på den där fördömda flotten! Noway! Jag tänker försöka att måla den rosa, lite stil måste den ju ändå ha.. Hehe.. Nej nu måste jag plocka upp alla mina kläder från linnéas golv.


See ya don't wanna be ya!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela