Not gonna stop you.

Publicerad 2010-08-04 11:03:22 i ,

Hellu,

Härlig morgon, verkligen. Jag har varit vaken sen kl 6. Kul. Men men vad gör man. Jag släpade mig upp ur sängen för att få i mig en kopp kaffe och sen var jag normal igen. Kl 7 stod jag och bakade colakakor. Ursh jag måste verkligen sluta. Sen gick jag och la mig igen, somnade om och vaknade kl 10. Skönt! Hade tänkt att börja fixa mig snart, eftersom att jag få fin besök. Ewelina och Johanna kommer hit sen. Så jag antar att jag måste städa mitt stökiga rum. Jag tror att jag har flera ton med kläder på golver. Man ser inte ens mattan längre :S. Hehe, lortgris som jag är. Igår var jag även dum nog att måla naglarna med en limegrön/gulfärg. Bad choice, nu mår jag illa varje gång jag kollar på dem. Så ska ta bort det idag!

Kommentarer

Postat av: ewleina

Publicerad 2010-08-05 00:59:34

haha vilka bilder du gör! :D så söt!<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela