Mad house

Publicerad 2010-08-15 22:15:31 i ,


Hm, funderar på om jag ska gå och lägga mig? Kanske är det dags att börja få in normala tider nu när skolan börjar snart. Har fakitskt sovit i mitt rum i nästan tre nätter nu. Haha, så går det när man kollar på skräckfilmer. Jag får inte kolla på dom längre, dem flesta börjar blir trötta på att ha mig som sängkamrat. Haha, va patetisk jag är. Julia du ska fylla 17 om ca två månader och du kan inte ens sova i din egna säng? Patetisk är nästan för snällt när det gäller att beskriva mig.
Var ute på en prommis med Johanna. Jag behövde det kan jag ju lugnt säga, jag kände mig som en seg, gammal bulle när vi gick där. Nej det gjorde ont i hela kroppen, kanske ska jag försöka att sova mer än fyra timmar? Ersh jag får skylla mig själv. Imorgon ska jag sova hela dagen hade jag tänkt. Men det kan jag ju fet glömma, mormor och morfar kommer med 8 bussen hit. Great! Jag tänker banne mig gömma mig under täcket hela dagen och aldrig mer gå upp.. nästan.

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela