Love me, love me. Say that you love me..

Publicerad 2010-08-21 21:47:52 i ,

Hellu,

Hm, klockan är nästan tio och jag är redan redo för sängen. Hahah, vad är det här? Nej, jag är faktiskt helt slut om jag ska vara ärlig. Har varit på 30-års kalas större delen av dagen. Fy vi satt ute i ett partytält och så flög det in massvis med getingar. Jag är livrädd för dem så jag satt och spände mig hela tiden. Haha, jag känner hur jag blir allt stelare i nacken. Kanske man får nackspärr på det här? Hoppas inte. Så nu är första skolveckan avklarad. Okej det var bara två dagar men i alla fall. Det var väl helt okej liksom, inte direkt så att man längtar tillbaks. Men man kan ju inte få allt. Imorgon ska jag försöka att vila så mycket som möjligt, måste vara helt redo för ytterligare en vecka i skolan.. *snark* just nu skulle det inte sitta fel med en till veckas sommarlov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela