It's a long shot..

Publicerad 2010-08-26 19:24:03 i ,

Hellu,

Dagen blev precis som jag hade förutspått (?), fast värre. Ingenting gick som jag ville. Ursh jag blir bara irriterad när jag tänker på allt jag ville ha sönder idag. Flotten gick åt skogen, hela grejen blev ett fiasko. Alla var griniga för att ingen ville sitta på den där dumma flotten. Men men tillsist fick vi allt ordning på allting. No no, jag och ewelina fick snällt sitta och kolla på medan alla andra byggde för fullt. Så vi gjorde det vi var bäst på, skämma ut oss. Haha, gud jagvill inte tänka på allting jag sa eller gjorde idag. Skäms som fan. Mina händer har psykiska problem! Efter skolan gick jag hela vägen hem till pappa i regnet. Åt där och fikade lite. Nu är jag hemma hos mamma igen och ska försöka att skriva någon dum dokumentation. Ja, ni hörde rätt, jag fattar inte ens vad ordet betyder. Men tydligen ska jag skriva hur det har gått med flotten.. Det kommer låta såhär...

- Vi kom inte överrens.

- Ingen lyssnade på mig eller ewelina.

- Vi gav upp.

- Vi började om.

- Jag och ewelina kom på en dum överraskning till motståndarlagen (a)

 

Nej, nu antar jag att jag måste börja skriva på den där dumma grejen.. Så kul var min kväll..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela