I'll be your cure.

Publicerad 2010-08-07 19:51:38 i ,

Hellu,

Sitter i vardagsrummet med datan, där man inte får sitta. Riktigt busigt asså. Nej, anledningen till att jag sitter här är att jag har kollat på för läskiga skräckfilmer. Borde jag inte har lärt mig vid det här laget att jag alltid blir rädd när jag är hemma själv? Nej, tydligen inte för jag gör alltid samma misstag varje gång. Haha, jag spelar tuff när vi väljer den läskigaste filmen, men sen när jag väl ska kolla på den gömmer jag mig bakom en kudde. Synd Linnéa för jag tänker bo i ditt rum för resten av livet! Så det så! Lilla bebisen ligger på bordet och sover, han är riktigt söt. Nästan för söt för sitt eget bästa. Åh jag vill att mamma ska komma hem! Det knäpper konstigt i köket hela tiden och jag sitter på helspänn. Kommer säkert att då nackspärr eller nått. Det vore bara vara min vanliga otur.






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela