If I gave you a chance to make things right?

Publicerad 2010-08-16 22:03:06 i ,

Snark..

Är ganska så trött. Men inte så trött att jag kan somna. Sitter här i soffan i vardagsrummet hemma hos pappa. Dagen blev ganska lugn. Fixade och donade lite i rummet, så skönt att inte göra någonting. Imorgon ska jag förmodligen ner på stan med Johanna för att shoppa lite grann och sen har jag bestämt träff med faster på onsdag. Ska bli kul att träffa henne och prata av sig lite. Det var ett tag sen.
Juste min mobil är trasig. Fick ta mammas gamla sony ericsson som typ är hundra år gammal. Känns inte speciellt kul. På något sätt känns det som att allting går fel just nu, ingenting blir riktigt som jag vill. Kanske är det bara för att skolan börjar snart. Ursh jag vill verkligen inte. Jag vet, jag vet att jag sa att jag längtade. Men då var det flera veckor kvar. Nu är det tre dagar. Nej jag skulle lätt kunna vara ledig ett tag till.
Haha, jag fick lov av mamma att åka till London nästa höst med Johanna och Ewelina. Jag tänker minsann inte vara hemma när jag fyller 18! Bye bye sweden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela