I pretend that I don't hear them talk...

Publicerad 2010-08-17 09:35:25 i ,

Godmorgon,

Min syster är helt manisk när det gäller kläder, men jag är rätt så van. Men det är dock hemskt att dela rum med henne när hon väcker en stup i kvarten och frågar om hon kan ha på sig det där. Jag somnade inte förrän vid ett igår, var inte ett dugg trött. Och sen så vaknade jag vid 6 när Linnéa gick upp men lyckades somna om till åtta. Det är säkert min otursdag idag, jag spillde kaffe över hela köksgolvet det första jag gjorde. Så sitter här och väntar på vad som kommer att hända här näst. Ursh jag är så sjukt seg... Skulle lätt kunna lägga mig under täcket igen och sova bort hela dagen. No no jag ska minsann gå upp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela