Don't talk to me..

Publicerad 2010-08-20 19:30:49 i ,

Hellu,

Johanna och Ewelina gick precis hem. Vi åt en mysig pannkaksmiddag med daimtårta till efterrätt. Sen satt vi bara och snacka massa strunt. Det visade sig att det faktiskt var femkamp idag. Ursh jag höll på att dö. Speciellt när vi skulle hoppa säck. Jag kände mig väldigt modig som hoppade med en annan tjej när ingen annan ville. Inte för att det gick så bra. No no, jag gjorde så att vi förlorade. Men det är väl tanken som räknas eller hur? Sen skulle vi kasta stövel, ni vet när man böjer sig ned, man ser så otroligt dum ut, och sedan försöka att kasta den över sig själv så långt man kan. Ja ni kan väl gissa hur långt jag lyckades kasta. Haha på något sätt lyckades jag få in en full träff på min egna rumpa. Tur att man har en stötdämpare! . You go Julia. Hahah, nej men det var helt okej faktiskt. Ibland kan man nästan behöva skämma ut sig lite. I alla fall jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela