Can i open my eyes?

Publicerad 2010-08-03 20:19:29 i ,


Hellu,

Sjukt dålig på att uppdatera jag vet... Men nu är jag på g. Idag var jag med Jennifer en stund på dan och igår var jag hemma hos henne och hade mys med film. Jag hade bakat muffins som jag tog med mig och hon hade bakat chokladbollar. Det var trevligt, vi hade inte träffats på länge. Idag har jag syndat igen, Linnéa ville att vi skulle baka. Och jag är inte dum och säger nej. No no. Det slutade med att jag bakade chokladkakor med kokos (rekomenderar dem!) och linnea bakade hallongrottor. Resultatet blev perfekt! Kanske har jag valt fel linje? Linnéa tycker i alla fall att jag ska öppna ett eget fik. Utnyttjare.
Imorgon ska jag träffa Ewelina, hon kommer hit och ska träffa min lilla ludna bebis för första gången. Lovley, som alla skriver. Sen ska jag baka igen. Lovade mama. Nej, nu ska jag fortsätta att skriva. Är uppe på 29 sidor! Wippi!









































Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela