Always gone

Publicerad 2010-08-05 15:27:17 i ,

Hellu,

Vaknade kl 9 idag av att bebiskissen hade rally i sängen. Inte så kul när ens fötter är målet. Så det var bara att stiga upp och bita ihop. Väntade tålmodigt på att Linnéa skulle vakna, hatar nämligen att äta frukost själv. Sen var vi tvugna att städa, för Johanna och Amanda kommer hit idag. Vi ska äta middag och kolla på skräckisar. Jag förstår fortfarande inte varför jag utsätter mig för det, det slutar ändå med att jag sover i Linnéas säng. Lovade Johanna att jag skulle göra min carbonara så jag har väl inget val. Shit, jag har inte ens fixar mig än Fastnade framför sims ett tag. Hehe några timmar snarare. Nej, nu ska jag faktiskt duscha! Mer uppdatering får ni imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela