When the sun is shining

Publicerad 2010-04-08 15:14:51 i ,

Hallå,

Ursh, vilken seg dag! Det enda jag har gjort idag är att kolla på tv. Eller nästan, jag träffade Ewelina en stund. Har saknat henne, vi har ju inte träffats på en vecka. Vi var ute och snacka lite, sen kom Johan och hämtade henne.
Nu sitter jag här och väntar på att mamma ska höra av sig, så att vi kan hämta ut paketet från H&M (a)
Imorgon blir det tjejkväll hemma hos mig igen med Johanna, Jennifer, Emma och Ewelina. Yippi! Can't wait! :D

Bild på mig åh Jennifer :)

 

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2010-04-08 15:19:02

uuuh vaa snygga ni är! :D jag saknar er där hemma!! :D snart ses vi iaf! <333

Postat av: Emma

Publicerad 2010-04-08 15:22:44

Hade dom inte gjort slut? :o

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela