when i look at you

Publicerad 2010-04-26 18:49:31 i ,

Hallå!

Den här dagen har varit ett rent j*vla helvete! Först vaknar man med en förskylning och sen var det springning i skogen på gympan. Självklart ska jag vara dum nog att jag glömmer att ta alla allergimediciner. Så ögonen bara rann som attan, min hals blev helt igenmosad och jag kippade efter andan! Det slutade med att jag fick gå tillbaka till friskis, men med mitt lokalsinne råkade jag gå vilse i kvisthamra. Så jag virrade runt där ett bra tag. Bra gjort Julia bra gjort.
     Dagen avslutades med tre timmar på akuten... Jippi wiho! NOT! Haha, sen tog de EKG och det kändes som att jag var med i grey's (a). Jag väntade på att Dr McDreamy skulle komma in men till min stora besvikelse kom Ms McOld in och började klistra fast lappar på mig... This is so not my day!
     Nu ska jag limma fast massa kuddar på kroppen och lägga mig på golvet, bara ifall att jag skulle slå mig eller nått -.-



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela