what can I say?

Publicerad 2010-04-19 12:36:59 i ,


Hallå!

Bestämde mig för att vara hemma idag, skönt! Jag som trodde att man skulle få sova ut då också. Glöm och dröm Julia. Syrran var helt galen imorse och slängde igen ytterdörren skit hårt så jag vaknade. Precis när jag höll på att somna om kröp en liten katt upp på min kudde och la sig där. Det blev så varmt om huvudet till slut att jag var tvungen att stiga upp.
   Jag lovade mamma att jag faktiskt skulle skriva på min uppsats, jag har skrivit två sidor hittils. Go me! Annars har jag bara legat och läst lite ur eclipse... Igen... Bad julia bad, gå och lägg dig säger jag bara! Nä nu ska jag sätta mig ute på balkongen och soola lite :D

Yummie!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela