sleeping with the enemy

Publicerad 2010-04-07 13:41:56 i ,

Hallå!

Kom hem för en stund sen, har precis druckit latte. Bad Julia bad!
     Igår hade jag, Emmis och Jennifer tjejkväll hemma hos mig. Det var jätte kul, vi lagade mat tillsammans, eller ja, emma lagade maten eftersom att jag åh jennifer hade löshår på oss. Sen kollade vi på film, avatar blev det. Haha, stackars Jennifer satt och lyssnade på musik istället. Efter en stund gick vi ut och fotade lite. Haha, jag var faktiskt med på ganska många bilder, är rätt stolt över mig själv (a). Men det blev dock en hel del drugface bilder också. Hahah, Jennifer fick en näsa i ögat!!
     På kvällen träffade vi några killar från förra klassen, dom hade inte förändrats speciellt mycket direkt. Det har inte vi heller tror jag eller? Jag har i alla fall blivit mer mogen om jag får säga det själv.. *host*. Det känns inte ens som att vi har gått i samma klass? Kanske bara för att jag inte prata med dom på tre år typ (a)
     Vi var inte vakna länge direkt, jag slockna vid typ halv tolv. Emmis fick ligga i mitten. Hon klaga på att hon hade ont i ryggen i morse, undra varför? Kanske var det för att Jennifer tog upp större delen av sängen och jag åh emma fick dela på en sida....







Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2010-04-07 13:47:00

haha naaw <3 tack för en bra dag, ni fick mig att tänka på annat :) <3

Postat av: jennifer the king!!

Publicerad 2010-04-07 13:47:02

HAHAHAH! Det här måste göras om pinglor!! :D

Vadå jag tog väl inte mycket plats??:O

mogen julia .. mogen xD "kycklingljudet" HHA

älskar er<333333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela