Look at me

Publicerad 2010-04-21 20:03:54 i ,

Hallå!

Frsta dagen i skolan på 100 år känns det som. Den här dagen gick onödligt segt, var påväg att somna flera gånger typ. Efter skolan var jag med Jennifer, eller ska jag säga "vill du smaka på den här?". Haha, vi har kört den hela dagen i skolan, mogna vi är asså. Nej, men vi köpte ***** och ännu mer ***** sen bar det av hem till mig, vi stängde in oss i mitt rum mumsa i oss ******* och kollade på Narnia, den som Caspian är med i. Jag kunde ju nästan alla repliker eftersom att jag har sett den ett par tusen gånger, så jag satt och babbla på. Jag säger bara en sak Caspian in my <3. Ursh, jennifer tycker att Edmund och Peter är snygg bläää...
Nej nu ska jag utmana ödet och kolla på det okända, gissa vem som kommer sova med lampan tänd? :O


Min man!!



Jennifers man!! :O


Kommentarer

Postat av: Jennifer

Publicerad 2010-04-22 09:44:24

HAHAHAAH ja det va got med ***** ;) hhihhi!!



HAHAHHA MIN MAN HAHAHHA ! fan va söt han är där :D<3333 love u!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela