do you know why I cry?

Publicerad 2010-04-17 17:44:05 i ,

Hallå,

Hahah den här dagen har jag haft världens otur.. Gick ner på stan med mamma på dagen, jag glömde ta mina allergitabletter, så det slutade med att mina ögon rann och det såg ut som att jag grät. Inte undra på att alla kollade konstigt på mig. Kom hem och hade absolut ingenting att göra. Mamma stack iväg på 30-fest och lämnade mig ensam. Pappa dissade mig i sista sekund, skulle tydligen ut och äta.
     Så jag fick för mig att jag skulle kolla på film, PS. I love you blev det. Så dumt! Det slutade med att jag satt och stor böla (filmen är sorglig) i soffan med en skål popcorn. Och sen började jag tänka på vad som hände igår, vilket fick mig att gråta ännu mer.
     Som tur var, va jag smart nog att stänga av. Sen satte jag mig vid datan åh spela sims (a), jag vet, jag vet nördvarning. Och som att det kunde bli ännu värre blev datan överhettad och stängde av sig. Och jag hade inte ens sparat!! :@ och sen när jag startade om den fungerade inte internet -.- Blääää!!
      Så nu sitter jag här vid linnéas data. Jag ska va med ewelina sen :) hoppas att jag inte ramlar på vägen -.- det skulle vara pricken över i:et.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela