cloudy day today

Publicerad 2010-04-11 16:29:29 i ,

Hallå!

Hoppsan har inte bloggat igen.. Från fredag till lördag hade vi tjejkväll hemma hos mig. Tyvärr blev det bara jag, Jennifer och Johanna. Men det gjorde ingenting! Vi hade super kul i alla fall. Vi gick ut och åt sen kollade vi på massa filmer. ååh, vi kollade på en film med Jackson! Yummi! om inte han vart med skulle filmen varit tråkig.. Hihi.. Jennifer den dummern attackera mig med en kudde mitt i natten, tydligen snarkar jag? 
     Igår sov jag typ hela dagen, kom hem till mamma och la mig i sängen och läste massa böcker. Shit jag läste massa olika delar i hur många böcker som helst. 
   Idag pallrade jag mig upp till träningen med Johanna, det var segt men skönt att få det gjort. Så jag kunde äta lite av sockerkakan när jag kom hem utan att få dåligt samvete. Annars har jag bara legat och slappat med mulle på magen och en bok i handen. Nu ska jag bara äta, sen ska jag träffa Ewelina en stund. Imorgon börjar skolan igen.. Skönt men ändå inte.. Well well vad gör man? Inte långt kvar till sommarlovet eller till Grekland!

Hihi (a)




Kommentarer

Postat av: Jennifer the king!

Publicerad 2010-04-11 16:35:04

HAHAH ja du snarkar som en jävla man julia :o

jackson är ful :( men i filmen va han helt ok :D<<3<3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela