baby love

Publicerad 2010-04-18 08:39:44 i ,

Hallå,

Vaknade för en stund sen, jag sov på soffan i natt. Inte så skönt direkt. Jag orkade inte ens tvätta bort sminket och bh:n glömde jag ta av mig. Så nu sitter jag här med ryggvärk och ansiktet är helt förstört, speciellt ögonen. Det ser ut som att nån sprutat schampo i dem.. Haha, Ewelina gick inte förrän vid två igår, jag ville inte släppa iväg henne för att jag skulle sova hemma själv, tur att hon inte har så långt hem i alla fall. Vi hade jättekul, vi kollade på filmer och mumsa i oss brownies. 
     Ursh jag tänker aldrig mer sova hemma själv säger jag bara. Jag tände varenda lampa i hela lägenheten, alla dörrar var öppna och tv:en var på hela natten. Mulle började kolla runt hela tiden och var helt spänd, så jag höll för hennes öron och ögon. Haha fy va sur hon blev på mig, försökte bita mig åh allt. Tur att hon sov med mig annars skulle jag inte kunnat sova. Och vad det regna i natt asså, hade precis somnat så började det att ösa ner. Shit vad jag hoppade till! 
    Nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem. Ska dricka en kopp kaffe till, har inte riktigt vaknat än..




Vi kollade på den här filmen och dreglade över Heath Ledger :)
 


Kommentarer

Postat av: Monika

Publicerad 2010-04-18 10:43:03

Åhå, stackars dig Julia :p



Heath är så snygg ;D

Postat av: ewelina

Publicerad 2010-04-18 15:45:55

hahah, så jävla bäst! :D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela